PANDA KEK

PANDA KEK

panda

Şekilde göründüğü gİbİ fotoğrafta herşey açık ve net , benim çok hoşuma gitti çoçuklarınıza yapabileceğiniz güzel ve kolay bir tarif…

İstediğiniz bir hamurdan çikolatalı kek hazırlayın. Kekler pişikten sonra sizin isteğinize bağlı ister kremşanti,ister hazırladığınız koyu kıvam bir muhallebi , ister marshmallow’dan hazırladığınız şeker hamurunu ile kaplayıp üzerine damla çikolata ile göz ,kulak ve burun şekillerini verin. Yine pasta süslemesinde kullandığımız ama benim şuanda aklıma gelemeyen ancak 6 numarada gördüğünüz çikolatalı malzeme ile ağız kısmını yapın(yalnız şeker hamuru yaparsanız damla çikolatayı batırmanız nasıl olur bilmiyorum öyle denemedim) (ayrıca muhallebi ya da kremşantiye batırdıktan sonra hindistan cevizine bulamanızı tavsiye ederim) en üstteki gözbebeği için kullanılan malzemeyi bilmiyorum ama şırında ucuyla krem şanti koyabilirsiniz ben denemedim o şekilde, Afiyet olsun…:)

9 thoughts on “PANDA KEK

  1. hocam on numara olmuş gerçekten. farklı şeyler her zaman dikkatimi çekiyor, bu arada ayşe elma da siteyi çok beğendi, hatta biraz önce ”acaba bende mi açsam ” diye bir geçirdi içinden konu yemek olunca tabii 🙂 tariflerinizi bizde deniyoruz hocam 🙂

  2. merhabalar kekleriniz çok şeker olmuş benim sizden ricam bu gözlerde kullandığınız beyaz malzemenin ismini vermeniz çünkü en kısa zamanda bende denemek isterim oğluşlarım bayılacak 🙂

    • Canan Hanım öncelikle bu kadar geç cevap verdiğim için özür dilerim. Evimize ufak bir misafir katıldı, o yüzden giremedim. Bu görsel bir resim ama beyaz kısmı pasta kreması ya da biraz katı hazırlanmış bir krem şanti ile yapabilirsiniz üstüne de hindistan cevizi bulayın. Afiyet olsun…

  3. Canan Hanım öncelikle bu kadar geç cevap verdiğim için özür dilerim. Evimize ufak bir misafir katıldı, o yüzden giremedim. Bu görsel bir resim ama beyaz kısmı pasta kreması ya da biraz katı hazırlanmış bir krem şanti ile yapabilirsiniz üstüne de hindistan cevizi bulayın. Afiyet olsun…

Bir Cevap Yazın

