YUMURTA DOLMASI

YUMURTA DOLMASI

Seneler önce bir arkadaşıma kahvaltıya gittiğimde yapmıştı ve  öylelikle tanıştım yumurta dolmasıyla.

Değişik ve görsel sunum arayanlar için , özellikle pazar ve misafir sofralarına yakışan bir tarif.

Malzemeler

Yumurta

zeytinyağı

Tuz,karabiber,pulbiber

Ben bu sefer içine maydanoz ve ton balığı koymadım ama tad değişimi de istiyorsanız yumurtaları kaynatıp sarılarını çıkarttıktan sonra içine baharatlarını ekleyin biraz zeytinyağı koyun ve maydanoz ile ton balığı eklemeyi unutmayın hatta içine biraz da mayonez katanlar oluyormuş ama ben denemedim daha.

yumurtadolması

Afiyet Olsun:)))

Bir Cevap Yazın

