FIRINDA YUMURTA

FIRINDA YUMURTA

Aslında ben resmi çekene kadar sarısını çokdan bozmuşlardı:) O yüzden ilk nette görmüş olduğum resmi sizlere de örnek olsun diye paylaşıyorum .

Malzemeler

Patates

yumurta

maydanoz

Yapılışı: Patatesleri kızartın , yağlı kağıt sermiş olduğunuz tepsiye kare şeklinde şekil verin . 2-3 yaprak maydanoz yıkayın.Kare şeklinde şekil verdiğinizde orta kısmı açık kalıyor ya oraya da aralıklı patates koyun yumurtayı koyunca tutsun diye.

Fırını 180 ya da  200 derecede(fırınınızın ısıtmasına bağlı) ısıtın ve yumurtayı kırıp üstüne maydanozlarıda koyup fırına atın.

Zaten yumurtanın piştiğini görünce hemen alın ve sıcakken servis yapın. Bizim evde beğenildi hem görnt olarak hem tad olarak hem de değişiklik olmuş oldu.Size de Afiyet Şifa Olsun…

firindayumurta Bu resimde patatesler çiğ konulmuş ve altına kaşar peyniri koymuşlar anladığım kadar ama ben patatesleri kızartıp koydum ama kadar sürede pişmeş fırında diye ve peynirlerin olduğu yere de aralıklı patates koydum…

Bir Cevap Yazın

