FIRINDA KABAK

 

FIRINDA KABAK

Kişi sayısına göre malzeme sayısını kendiniz ayarlayabilirsiniz.

2 kişilik olarak ben bu malzemeleri kullanıyorum;

2 adet kabak,

1 büyük boy soğan

2 adet domates

2-3 adet biber

1 yemek kaşığı salça

zeytinyağı

yemek - 90

Yapılışı;

Açıkçası kabakları çiğ olarak koyanlar da varmış ama ben önden biraz kızartıyorum .

Diğer malzemeleri de orta incelik de dilimledikten sonra borcamın içine hepsinden birer sıra olmak üzere yerleştirin.

1 yemek kaşığı salçayı sulandırıp sebzelerin üstüne dökün(İstediğiniz gibi baharat kullanabilirsiniz) ve biraz zeytin yağı gezdirin.

Önceden ısıtılmış 180 derecelik fırında yaklaşık 45 dakika pişirin. Almadan önce üstüne rendelenmiş kaşar peyniri serpin ve eriyene kadar bekleyin.

Daha sonra fırından çıkartıp sıcak sıcak servis edebilirsiniz…

Afiyet Şifa Olsun…

 

1

One thought on “FIRINDA KABAK

  1. Tatar kiz anunturi gratuite Romania. Sizin sayfa guzel. Ben bayiliyorum Turk mutfagi, sizin yemeklere, senin tariflere.
    Benim sitem ozel sayfa acacak ben. Pagem anunturi gratuite icin. sizin tarif calip traduge romence dil yapiyor, veriyorum benim sayfama. Romanya kizlar ogrensin turk mutfagini anunturi gratuite benden. Tesekkur ederim emekleri icin ben hep copii yapacagim senin ve baska site yemek tarifleri anunturi gratuite olarak verecegim. Multumesc din inima Turcia.

Bir Cevap Yazın

