ISPANAKLI SÜTLAÇ

20140328_212046

ISPANAKLI SÜTLAÇ

MALZEMELER:

1 kg süt
1.5 bardak su
1 bardak toz şeker
1 bardak pirinç (Çay Bardağı )
2 kaşık pirinç unu ( Tatlı kaşığı )

Bir tutam ıspanak(püre haline getirilmiş)

İlk olarak prinçleri ayıklıyoruz ve güzelce yıkıyoruz. Tencereye bir buçuk su bardağı  su ile beraber princi ekleyip ,Pirinçler suyu çekene kadar bir süre pişiriyoruz ve daha sonra 1 kg sütümüzü ekliyoruz. Kaynayana kadar karıştırıyoruz. Püre halindeki ıspanağı tenceremize ekliyoruz. Bir tabakta 2 kaşık pirinç ununu 1 su bardağı soğuk su yardımı ile ekleyerek iyice ezip. Tencerede kaynayan sütün içinden 5-6 kaşık alıp kaseye dökerek. Pirinç ununu da tencereye ekliyoruz, 10 dakika kadar arada karıştırarak pişirin. 1 çay bardağı toz şekeri ilave edip karıştırın (şeker az gelirse isteğe göre ekleyebilirsiniz) ve 1-2 taşım kaynatıp. Sütlacı kaselere paylaştırıp, soğumasını bekliyoruz. Sütlaçlar soğuyunca üzerlerine isteğe bağlı kakao ile süs yapıp servis edebilirsiniz…

 

 

 

20140328_212102

One thought on “ISPANAKLI SÜTLAÇ

  1. Tatar kiz anunturi gratuite Romania. Sizin sayfa guzel. Ben bayiliyorum Turk mutfagi, sizin yemeklere, senin tariflere.
    Benim sitem ozel sayfa acacak ben. Pagem anunturi gratuite icin. sizin tarif calip traduge romence dil yapiyor, veriyorum benim sayfama. Romanya kizlar ogrensin turk mutfagini anunturi gratuite benden. Tesekkur ederim emekleri icin ben hep copii yapacagim senin ve baska site yemek tarifleri anunturi gratuite olarak verecegim. Multumesc din inima Turcia.

Bir Cevap Yazın

