Yalanci magnolia

Yalanci magnolia
Neden mi yalanci cünkü muzlu puding ve petibör bisküviyle yaptim:)))

Tarife gerek var mı bilmem…:)

Muzlu puding hazırlanır…

Petibör bisküvi rondodan geçirilir ve çilekler dogranır.

Sonrası malum kaseye istediğiniz gibi yerleştirin.

Ben en alt kata bisküvi koymakla basladım.

Sonra çilekleri yerleştirdim ve biraz puding ekledim.

Orta kata biraz daha bisküvi sonra puding en üst kata tekrardan bisküvi yerleştirdim.

Buzdolabında en 2 saat beklettikten sonra servis yapılacagı zaman da çilekle süsledim.

Afiyet şifa olsun…

11161360_877007492337465_4930935344719939659_n

Bir Cevap Yazın

